Re: Troche szalony pomysl wlamania

Autor: Piotr Bernatowicz (BERNAT_at_alfa.ichf.edu.pl)
Data: Fri 14 Mar 1997 - 15:08:57 MET

>No to pare pytan do szanownych specow w tej dziedzinie:

>Czy ktos moglby obalic/potwierdzic slusznosc tego pomyslu?

>Czy duze (czytaj drogie) serwery maja wyprowadzona na zewnatrz
>magistrale scsi?

>Czy bedac wpietym do scsi mozna podsluchiwac (tak, jak na ethernecie)?

Tak na moje oko, to kazda firma dbajaca o bezpieczenstwo komputerow, to nie
jest tak glupia, zeby kupowac firewalla za ciezkie pieniadze, mase
nowoczesnego software'u i na dodatek placic ciezka forse dobremu adminowi, a
jednoczesnie nie kupic sobie uslug firmy ochroniarskiej polaczonej z
systemem czujek i alarmow. Jak masz taki wiec genialny pomysl, to sie
podlacz np. do ktoregos z serwerow powiedzmy np. Banku Handlowego. Zycze
powodzenia.

Piotr Bernatowicz