Re: Dlaczego Windows?

Autor: Tomasz Kłoczko (kloczek_at_rudy.mif.pg.gda.pl)
Data: Fri 14 Mar 1997 - 08:41:00 MET

Nyce_guy <nyce_guy_at_irc.pl> wrote:
[..]
: Ale Ty wiesz dlaczego pod unixem, prawda?
: I jak bardzo by sie chcialo pozegnac te mainframes i tego unixa?
: Jak trudno o ludzi ktory to znaja i potrafia pisac?

: Rozliczanie mnie z kolei nie intereusje bo ja tego nie widze.
: Wiem co jest na biurkach i ci jest w laptopach.
: Unix?:) Nie.

Wydaje mi się, że zachowujesz się jak Śpiąca Królewna. Obudź się .. kto
dzisiaj stawia U*nix-a na mainframach ? Są tacy .. owszem ale jest to bardzo
mały odsetek użytkowników tego typu systemu. Poprostu nie wszyscy mają, aż
tak wyżyłowane zapotrzebowania.
Jeżeli nie wiesz (przespałeś?) to U*nix-y też chodzą na laptopach.
;-)

kloczek

*Ludzie nie maja problemów, tylko sobie sami je stwarzają*
Tomasz Kłoczko, student, PG FTiMS *e-mail: kloczek_at_rudy.mif.pg.gda.pl*