Re: 2 osoby skazane za piractwo komputerowe (z GW)

Autor: Marcin Jagodzinski (marcinj_at_ikp.atm.com.pl)
Data: Thu 13 Mar 1997 - 21:36:17 MET

Dnia Thu, 13 Mar 1997 12:32:28 GMT, lewando_at_ibm.net (Andrzej Lewandowski)
pisal(a)

>Tak. Probowalem zrobic biznes z polska firma. Na list odpowiedzieli PO
>3 MIESIACACH. Oczywiscie, w tym czasie biznes zostal zrobiony z

>Dobrego biznesu!

Od kiedy zycie (life) to biznes. Czy wy jeszcze widzicie cos poza biznesem?
Czy ja do cholery musze byc bardziej "produktywny"? Za cene uzywania
infantylnych narzedzi?

Chrzanie takie zycie.

Marcin Jagodzinski
mailto:marcinj_at_ikp.atm.com.pl