Re: Dlaczego Windows?

Autor: Andrzej Lewandowski (lewando_at_ibm.net)
Data: Thu 13 Mar 1997 - 20:26:03 MET

Nyce_guy wrote:

> W korporacji dal ktorej pracuje a wielkosci jest ona mniej wiecej Bell of
> ** czy raczej teraz Bell ** albo troche wieksza przejscie nastapilo i caly
> biurowy sprzet jest juz na win95. Powod? Nowy soft powstaje glownie na
> win95 nie na 3.11.
>
> Wszyscy czekali co bedze przez rok. I juz jest.

Ja wiem ktory to jest twoj Bell***. Rozwazalem prace u nich.
Moze i sprzet biurowy maja na W95, ale rozliczanie rachunkow
i obsluge sieci maja pod UNIXem. Zreszta kawalek pod OS/2 tez.
Nie interesuje mnie sprzet biurowy specjalnie... I koszta
o ktorych pisalem nie dotyczyly komputerow ktorych uzywaja
sekretarki.

Andrzej Lewandowski