Re: Pytanie o karte...

Autor: Czarek Krzesiński (czarekk_at_free.polbox.com.pl)
Data: Thu 13 Mar 1997 - 16:16:39 MET

"Hacking Studio Retkinia" <zbigld_at_free.polbox.pl> pisal tutaj:
>W internecie-sklepach sa po super tanich cenach (55$). Sek w tym, ze musisz
>miec karte kredytowa.
A jak sie kupuje w Internecie?, na co uwazac (oszustwa)?, czy
wystarczy mieć kartę Eurocard wydawanš przez PKO SA (obcišżeniowa, nie
kredytowa), itd. ?,
Lacze sie, wybieram, podaje nr karty i co pozniej:
1. najpierw obciazenie mojego rachunku, pozniej wysylka,
2. rownoczesnie wysylka i wysylka polecenia obciazenie mojego rachunku
3. najpierw wysylka, po odebraniu polecenie obciazenia (e, na pewno
nie, za dobrze by bylo)

CULR