Re: Dlaczego Windows? Off-topic...

Autor: Lech Szychowski (lech7_at_pse.pl)
Data: Thu 13 Mar 1997 - 16:11:42 MET

Nyce_guy <nyce_guy_at_irc.pl> wrote:

: > Pokaz mi pod Unixem jakies "registry", w ktorym program moze cos
: > pozmieniac.
: Hohoho!
: I to ile. Konfiguracja takiego maila to zabojstwo dla nerwow.

Wydaje Ci sie.

: A powaznie to musza byc bo jak inaczej?

Mozna inaczej. Zapewniam Cie. To, ze sobie tego nie wyobrazasz,
wcale nie znaczy, ze tak nie moze byc :)

: > Uzytkownik nie bedacy rootem w ogole nie moze nic zapisac w plikach
: > systemowych i koniec, kropka!
: Czyli co? Zatrudniasz roota dla tych kilku komputerkow w biurze bo ktos
: chce miec Peach tree?

Odrozniasz uzytkownika (w sensie "wlascisciela procesu") od osoby
ficzycznej? :)))

--
	Leszek.