Re: Kabelek COM (null-modem) pilnie.

Autor: Jarek Lis (lis_at_ict.pwr.wroc.pl)
Data: Thu 13 Mar 1997 - 16:15:14 MET

Dariusz K. Ladziak <ladzk_at_ite.waw.pl> wrote:
: On 12 Mar 1997 20:09:48 GMT, Jarek Lis <lis_at_ict.pwr.wroc.pl> wrote:: >
: >a teraz leca masy - starczylaby jedna.
: >
: I kto to mowi!
: ten co cyfrowki bez czterowarstwowego laminatu nie chce projektowac?

: Jarku! Jak sie przyjrzysz rozkladowi sygnalow w gniezdzie to zobaczysz
: ze prawie kazdy sygnal ma wlasna mase, i nieprzypadkowo!
: Mozna dac jedna, ale przy dluzszym kablu jest to proszenie sie o
: klopoty!

Juz ja mam troche doswiadczenia, i wiem kiedy trzeba zadbac o
czterowarstwowa plytke, a kiedy ilosc mas na kabelku nie ma najmniejszego
znaczenia :-).

J.