Re: Nastepne swinstwo

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.it)
Data: Thu 13 Mar 1997 - 13:44:38 MET

On Thu, 13 Mar 1997 11:47:55 +0100 (CET), Jacek Piskozub wrote:

>[ciach]
>
>Czyli (jesli dobrze po czy em te dwa fragmenty) u ytkowników WINDY w
>protestach zast pi OSiarze (ci od OS/2). Dzieki ;-)))

dlatego wlasnie napisalem i to z duzej litery
(bynajmniej nie przez szacunek) UZYTKOWNICY WINDOWS
akcje bowiem uzytkownikow innych platform nie zrobia na M$
zadnego wrazenia (zwlaszcza dopoki trzyma 80% rynku).
Jesli jednak bedzie to 5% uzytkownikow windy i te 5% bedzie
mialo tendencje wzrostowa - badzcie pewni ze M$ zacznie
to BARDZO POWAZNIE brac pod uwage.

Grego

Gregorio Kus         Grego_at_RMnet.it           Grego_at_cyberspace.org
ROMA, Italy          2ndAdmin_at_iName.com       Grego_at_FreeNet.hut.fi