Re: help: ustawienia Clippera

Autor: Marcin Bogdanski (bogdansk_at_mimuw.edu.pl)
Data: Thu 13 Mar 1997 - 13:00:12 MET

Marcin Rosiek (mrosiek_at_bobo.ds5.agh.edu.pl) wrote:
[..]
: > Wyglada to mniej wiecej tak
: > SET CLIPPER=F:50

: Niestety, ale i tak nie chce mi to dzialac: program produkuje
: komunikat na czerwonym tle (Blad DBFNTX/1003 Blad otwarcia
: .\KATALOG\nazwy.NTX)
Te ustawienia zaleza dosc mocno od wersji Clippera.
Moje aplikacje w 5.2 dzialaja dobrze przy ustawieniach:
SET CLIPPER=//F90
files=90

*    MBogdan (Marcin Bogdanski) - student V-go roku    *    Informatyka    *
*    bogdansk_at_melkor.mimuw.edu.pl                      *       UW MIM      *
*    http://www.mimuw.edu.pl/~bogdansk       *  SQ5FNI *                   *