AWE64 i konflikty Wavetable MIDI pod Win95...

Autor: Pawel Grajdek (alx_at_arrakis.cs.put.poznan.pl)
Data: Thu 13 Mar 1997 - 11:27:19 MET

   Niedawno zmienilem karte muzyczna SB AWE32 na SB AWE64 (PnP) i
oczywiscie nie obylo sie bez problemow pod Win95. Zainstalowalem karte,
ale niestety pojawil sie konfikt w "AWE64 Wavetable MIDI (AWE32
compatible)", z tym, ze lista urzadzen powodujacych konflikt byla pusta
(i jest nadal :) ), czyli z tego co wiem, to normalne, ale to sie da jakos
rozwiazac, skoro dalo sie w AWE32... Przynajmniej mi sie udalo tak zrobic
- orginalne drivery AWE32 Wavetable powodowaly konflikt (nie wiadomo z
czym, bo tez lista byla pusta), ale drivery od Win95 po zainstalowaniu i
zrzuceniu na HDD do jakiegos katalogu i ponownym zainstalowaniu z tegoz
katalogu "chodzily" bezkonfliktowo :) Coz, zycie bywa czasami zabawne...
Ale co mam zrobic, kiedy Win95 nie posiada driverow do AWE64 (bo to
przeciez nowa karcina)? Robilem wszystko, co mozna zrobic nielogicznego :)
ale nadal mam wykrzyknik przy "AWE64 Wavetable..." - przez to nie moge
uruchomic programu "AWE64 Control", bo EMU-8000 niby nie dziala, czy jakos
tak... Dlatego tez zwracam sie z prosba do kogos, kto moglby mi
wytlumaczyc, co mam zrobic, zeby ten problem usunac (propozycje typu:
pozbadz sie jej, lub tym podobne nie wchodza "w gre" :) )...

  PS. Posiadam Pentium133, 16MB RAM (czyli wszystko, co jest
potrzebne, zeby karta bez problemu "chodzila")...

   Z gory dziekuje...
   Pozdrawiam