Re: Nastepne swinstwo

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.it)
Data: Thu 13 Mar 1997 - 08:00:31 MET

On Wed, 12 Mar 1997 20:04:38 +0100 (CET), Wojciech Galazka wrote:

>to by przestali uzywac WINDY.
>
>A swoja droga dobrze im tak, niech placa
>ciezki szmal za to co w innych systemach masz
>za darmo. Ich pieniadze, ich problem.

ech, zebyz to byla prawda ...
czy myslisz ze chcialoby mi sie tracic czas na ich uswiadamianie?
To dzieki nim postepuje monopolizacja rynku ze wszystkimi ujemnymi
konsekwencjami. Bardziej dzieki nim niz dzieki Billowi G.
Bill to bardzo elastyczny facet. Ja pamietam doskonale co mowil
n/t Internetu, i jak potrafil zmienic kurs o 180 stopni (ze az dzisiaj
palanty uwazaja go wrecz za ojca internetu :-) ) gdy spotkal sie
z oporem rynku.

Grego

Gregorio Kus         Grego_at_RMnet.it           Grego_at_cyberspace.org
ROMA, Italy          2ndAdmin_at_iName.com       Grego_at_FreeNet.hut.fi