Re: Low-level format i W'95

Autor: Romuald Zylla, T.Uni. of Lodz, PL (zylla_at_lodz1.p.lodz.pl)
Data: Wed 12 Mar 1997 - 22:37:01 MET

At 18:23 97-03-12 +0100, you wrote:

>Skoro juz zeszlo na temat cylindrow inzynierskich, to czy moze ktos
>potwierdzic lub zaprzeczyc nastepujaca pogloske (ktora slyszalem juz
>kilkakrotnie):
>ze podobno W'95 podczas instalacji zapisuje cos wlasnie w cylindrach
>inzynierskich, przy deinstalacji tego nie usuwa, tak wiec skutek jest
>taki ze jak juz raz posadzisz W'95 na dysku, to ten dysk forever musi
>byc na W'95, bo jezeli je zdejmiesz, to dysk dziala duzo wolniej, a
>potrafi sie i komputer zawiesic...

  Trzeba by zrobic EXPERYMENT :)
  Czy ma ktos gotowy programik do odczytu
  z cylindrow inzynierskich na plik w DOS ?

  Jesli nie to trzebaby cuś takiego napisać
  gdzieś miałem nawet numery przerwań zeby te funkcje
  wywolać ale sie nie zdecyduje na wlasnym komputrze
  posadzic W'95 (wybaczcie)

>Co wy na to?

  Ide cuś zrobić do zobaczenia jutro.

--