Re: Kto zna serwery list dyskusyjnych?

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.it)
Data: Wed 12 Mar 1997 - 12:58:13 MET

On Wed, 12 Mar 1997 11:36:51 +0100 (CET), Jacek Szaniawski wrote:

>to chyba dla ciebie pisza specjalne, bo ja odbieram ja raz na tydzien
>:-)

prawde mowiac - nie wiem.
Po prosotu do niektorych folderow
  (mam ich grubo ponad setke, a poczte~ sortowana~
   automatycznie przez ponad dwiescie filtrow)
zagladam raz na tydzien a nawet dwa.
Byc moze ze poczta z NEW-LISTS przychodzi raz w tygodniu
ale jesli popatrzysz na daty wyslania to chocby ostatnie dni:
z 7.03 - 5 maili, z 5.03 - 4, z 27.02 - 6 itd.
moze z kilkunastoma dziennie to przesada, ale napewno jest kilka
na dzien.

Grego

Gregorio Kus         Grego_at_RMnet.it           Grego_at_cyberspace.org
ROMA, Italy          2ndAdmin_at_iName.com       Grego_at_FreeNet.hut.fi