Niesmiertelny Gatesula...

Autor: Dobieslaw Wroblewski (wrobldob_at_infoserv.ii.uj.edu.pl)
Data: Wed 12 Mar 1997 - 18:04:48 MET

Hej wam wsjem.

Chcialbym wszystkich opierdzielic za to, ze oddaja sie jeszcze
dyskusji na temat: 'Nalepszy system operacyjny'.

Zapedzilem sie niedawno w kozi rog (a wlasciwie w dlugi thraed),
jako, ze ten temat i mnie dotyczy (Linux PANY!!!). Po trzech
godzinach i chyba ze czterdziestu artykulach mialem dosc.
Codziennie, gdy zagladam na PECETA, az roi sie od nowych
listow na ten temat (moze lepiej na pl.comp.os?).
Kiedys mi sie chcialo takie dyskusje czytac, teraz mi szkoda czasu,
totez kasuje je od razu. Ale smieca straszliwie.

I w ogole pewnie bylbym tego nie napisal gdyby nie to, ze ilekroc
wysle tutaj list z prosba o konkretna porade (albo wytropie czyjs
list z interesujacym mnie tytulem) to w odpowiedzi widze jeden,
dwa maile, czasem nawet nie na temat.

Z dyskusji 'Win/Os' nie wynosze czegokolwiek, bo zdania sa tak
podzielone, argumenty tak POWAZNE, ze i tak (jak zawsze w zyciu)
bede musial poglowkowac samemu, co wybrac.

Natomiast czasem chodzi mi o rzecz mala, konkretna. Konkretna
rada i po krzyku. Wydaje mi sie, ze ta lista po to jest...

Dodam, ze: ROBTA CO CHCETA, nie zamierzam czegokolwiek sugerowac
i wiem, ze ludzkich smakow i gustow nie zmienie.
Tak mi sie tylko przejadla ta Swieta Wojna troche.

Yours DW.
(wrobldob_at_ii.uj.edu.pl)