Re: Haslo do AMIBIOS-u

Autor: Artur Manko (armo_at_venus.amu.edu.pl)
Data: Wed 12 Mar 1997 - 13:22:02 MET

On Tue, 25 Feb 1997, Radoslaw Poplawski wrote:
> Czy zna ktos haslo uniwersalne do AMIBIOS-u? Znajomy zalozyl blokade
> drugiemu znajomemu, a od niego juz nie mozna sie niczego dowiedziec,
> bo zostal zabity ;).

Mam dokladnie ten sam problem :
kolega, ma PC'ta z AwardBiosem i ma na nie haslo "abc" na wszystko
i haslo jest do niczego bo wchodze do jego komputera przez haslo
"Zbgn" (nie wiem czy wielkosc jest istotna ale uzywam takich jak
wymienione) bez wzgledu na jego aktualne haslo.

Od paru dni kolega wchodzi na moj komputer bez problemu (ma zalozone
haslo i mecze sie z jego wpisywaniem po wlaczeniu i regularnym
zmienianiu tegoz hasla) czyli zna "tajemnicze" haslo do AMI a gnojek
nie chce mi powiedziec, ale czas pokaze...

  / __ / __ __ // Artur Manko /
 / /_/ / / / / / // armo_at_venus.amu.edu.pl 97489_at_zeus.amu.edu.pl/
/_/ /_/_/ /_/ /_//_______http://venus.amu.edu.pl/~armo________/