Re: 2 osoby skazane za piractwo komputerowe (z GW)

Autor: Nyce_guy (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Wed 12 Mar 1997 - 07:29:59 MET

Jarek Lis <lis_at_ict.pwr.wroc.pl> wrote in article
<5g41j5$1vj$10_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl>...
> Nyce_guy <nyce_guy_at_irc.pl> wrote:
> : Lech Szychowski <lech7_at_pse.pl> wrote in article
> : > : > Czy Ty naprawde nie rozumiesz, ze za to sie _placi_? Ze gdyby nie
dawali
> : > : > tego softu, to maszyna bylaby tansza?
> : > : Jestes pewien?
> : > Jestem. Chocby dlatego, ze jak kupuje do roboty maszyny, to WinDOS
> : > bylby oddzielna pozycja na fakturze, z wartoscia bynajmniej nie 0.
> : > --
> : By moze w Polsce tak jest i byc moze dla firm.
> : W US mzoan dostac office pro albo WP jak kto woli (quantex) za darmo.
> [...]
Zgadza sie ale tez jest taka bajeczka ze jak wesja z oficce kosztuje 1000 i
bez kosztuej 1000 rto w zasadzie office jest zadarmo? Nie?:)))

Nie ma nic za darmo sa tylko smieszne ceny jakie placa producenci maszyn za
ten soft.
Ale to tez dlatego ze tech support itp. jest wtedy nie od MS a od
producenta sprzetu.