Re: Kable Null Modem

Autor: Tomasz Kapek (cyberain_at_free.polbox.pl)
Data: Tue 11 Mar 1997 - 22:31:57 MET

Łukasz Janus wrote:

> Czy ktos moglby mi pomoc ?
>
> Moj kumpel kupil sobie PC. Jako, ze mieszka kolo mnie i jako ze jest nas
> tylko dwoch postanowilismy poloczyc PC za pomoca kabla.
> Na probe pozyczylem kabel od innego kumpla (ktory nie mial z nim zadnych
> problemow). Podlaczylismy go do portow COM2. Opcja LINK z NCommandera
> nie dzialala. Po pewnym czasie znalazlem w dokumentacji WorldGroup
> Managera opis polaczen szeregowych. Wynikalo by z tego ze cos nie gra z
> tego powodu, ze kabel mam podlaczony do COM2 a oprocz tego do COM4
> [...]

Moja konfiguracja wyglada nastepujaco:
- kabel szeregowy
- modem wewnetrzny na COM2
Gdy chce grac na kablu ustawiam w BIOS'sie Second Parallel Port na COM4
(odlaczam COM2) i tak samo konfiguruje setup gry.
Dziala bez zarzutu.
Byc moze w twoim przypadku wystarczy sprawdzic czy nie masz ustawionego
SPP na COM4 i przestawic na czas grania na COM2. Nie probowalem tego.

Powodzenia, Tomek.