Re: Czy C++ jest na wymarciu?

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.it)
Data: Wed 12 Mar 1997 - 05:31:22 MET

On Wed, 12 Mar 1997 05:03:35 +0100 (CET), jstopa_at_bear.com wrote:

>Niektorzy ludzie twierdza, iz C++ jest za bardzo skomplikowane i trudne
>w uzyciu i zostanie wyparte przez Jave lub Visual Basic.
>
>Jestem ciekawy, czy zainteresowanie C++ (w niniejszej liscie
>dyskusyjnej) rosnie czy maleje i czy jest wiele osob (w liscie) i
>projektow, ktore wykorzystuja C++.

przewalila sie niedawno przez pecet dyskusja C/C++ versus Pascal
radze zajrzec do archiwum, pojawilo sie tam wiele ciekawych wypowiedzi
(ktore skorygowaly rowniez i moich kilka pogladow)

1. ogolnie: C++ nie zostanie wyparty przez Jave czy VB. Dlaczego nie
zostanie to baaaaaaardzo dluga historia i nie wydaje mi sie zeby
pecet byl odpowiednim miejscem na dyskusje na ten temat.

2. Jak ktos mysli ze Java jest "latwa" to sie bardzo myli. Nie nalezy
mylic prawdziwej javy z java-script sluzacym do pisania aplecikow
na stronach www.

3. Nie ma jezykow naprawde uniwersalnych. Pytanie ktory jezyk jest
lepszy/latwiejszy nalezy zastapic pytaniem ktory jest BARDZIEJ ODPOWIEDNI
a takie pytanie wymaga poprzedzenia go sformuowaniem celow do ktorych
ma byc uzywany.

4. Stopien skomplikowania danego jezyka rzadko mial jakikolwiek wplyw
na powszechnosc jego uzycia. Pomijajac kilka "epidemii" :-))
(BASIC n.p.)

Grego

Gregorio Kus         Grego_at_RMnet.it           Grego_at_cyberspace.org
ROMA, Italy          2ndAdmin_at_iName.com       Grego_at_FreeNet.hut.fi