Re: 2 osoby skazane za piractwo komputerowe (z GW)

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.it)
Data: Wed 12 Mar 1997 - 02:55:36 MET

On Tue, 11 Mar 1997 16:59:54 +0100 (CET), Nyce_guy wrote:

>Gregorio Kus <Grego_at_RMnet.it> wrote in article
><199703110702.IAA07663_at_malcolm.rmnet.it>...

>jedna

>Masz absolutna racje. Ale sami nie dalibyscie rady. Powiem wiecej ja to
>widzialem: pieciu inzynierow developerow nie potrafi sie zorganizowac
>gdy nie maja nad soba managera profesjonalisty.

alez ja to doskonale wiem!
  I nawet napisalem, ze do pracownikow merytorycznych zaliczam zarowno
pracownikow produkcyjnych jak ta czesc managementu ktora zajmuje sie
PRAWDZIWYM zarzadzaniem.
  Tak juz po prostu jest ze rzadko sie zdarza aby utalentowany inzynier
(czy naukowiec) mial rowniez talent (i chec) do zarzadzania.

>Taki ten swiat: bez marketingu bez prawnikow nie sprzedasz wykalaczek.
>Czy to dobrze? Napewno nie ale warunki ekonomiczno-prawne sie na swiecie
>bardzo skomplikowaly od czasow handlu wymiennego czy manufaktury i nie da
>sie pewnych rzeczy robic tak jak wtedy.

same sie skomplikowaly?
a jesli nie same, to KTO je skomplikowal?
napewno nie zrobili tego inzynierowie.
Te "skomplikowane warunki prawno-ekonomiczne" to wynik dzialania
pokolen kasty biuropasozytniczej.

Grego

Gregorio Kus         Grego_at_RMnet.it           Grego_at_cyberspace.org
ROMA, Italy          2ndAdmin_at_iName.com       Grego_at_FreeNet.hut.fi