Re: 2 osoby skazane za piractwo komputerowe (z GW) - nowy wątek

Autor: Marcin Jedrysiak (jedrys_at_it.com.pl)
Data: Tue 11 Mar 1997 - 21:35:42 MET

Michał Jaskólski <jj_at_gdansk.sprint.pl> napisał(a) w artykule
<332aa8fa.14387329_at_news.nask.pl>...
> Rozpętała się niezła dyskusja... A wystarczyło, że umieściłem jeden
> mały artykulik z GW ;->
[...}

> I jeszcze jedna sprawa - wiele bajtów zostało wylanych nad piractwem
> softu użytkowego. A co z grami komputerowymi ???
>
> -
> Michał Jaskólski

IMHO ten problem niedlugo sie sam rozwiaze -- programy coraz czesciej sa
wydawane na kilku plytkach, a sprzedawane mniej wiecej w cenie gierek
jednoplytowych. Tego juz sie po prostu nie oplaca piracic.

Mozna oczywiscie grac w gry z wycieta muzyke i FMV, ale co to za
przyjemnosc (Phantasmagoria bez video???). Nie bede ukrywal, ze gralem w
kilka takich gierek, ale bylo to tylko bodzcem do kupna pelnej wersji.

Po drugie, oprogramowanie uzytkowe jest najczesciej dobrze scrackowane,
natomiast gry bardzo czesto nie dzialaja lub zawieszaja komputer.

Pozdrawiam,

--
Marcin Jedrysiak
jedrys_at_it.com.pl