Re: Strona WWW

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Tue 11 Mar 1997 - 20:32:03 MET

andrzejp_at_complex.com.pl (Andrzej) wrote:

>Oj kolego zlosliwy jestes.
>Ty z pewnoscia juz jako niemowle znales perfekt jave i html.
>A pomoc innym mniej doswiadczonym to juz ujma dla ciebie.
>Skoro tak to przepraszam szanownego pana za zajmowanie panu drogocennego
>czasu.
>
>Andrzej

nie o to chodzilo. coraz czesciej pojawia sie
"obejrzyjcie moja strone http:/blablabla/~lamer/" i tyle.
przedtem pojawialo sie mnostwo pytan w stylu "jak zrobic to a to,
albo przegladalem moja strone w tym a tym. jak macie cos jeszcze to
powiedzcie co mogloby jeszcze nie grac.
  teraz mowisz takiemu ze ma na stronie to a to zle, a on sie jeszcze kloci
bo jest przekonany ze ma dobrze, bo przeciez web edytorem robil.