Re: 2 osoby skazane za piractwo komputerowe (z GW)

Autor: Jaroslaw Rafa (raj_at_ux.wsp.krakow.pl)
Data: Tue 11 Mar 1997 - 19:56:33 MET

Michał Mosiewicz wrote:

> Ja kradniesz program, to producent nie ma Twojej kasy w swojej kieszeni.
> Nie okradasz innego użytkownika, tylko okradasz producenta z jego kasy.
A popatrzmy na to inaczej:
Jezeli nie ukradne tego programu, to i tak na pewno go nie kupie.
Poniewaz *nie zamierzam go wykorzystywac do zarabiania za jego pomoca* i
mi sie to po prostu nie oplaci. To, co robilbym za jego pomoca, bede
robil tym prostym sharewarkiem za 20$, o ktorym ktos tu pisal. Jezeli
nie znajde jednego programu robiacego akurat to, o co mi chodzi, to
sprobuje robic to laczac mozliwosci kilku programikow, albo od biedy
napisze sobie odpowiedni program sam (uzywajac "kradzionego"
kompilatora... ;-)). Innymi slowy, "bede sobie jakos radzil". Zajmie mi
to tylko troche wiecej czasu, ale producent I TAK NADAL NIE MA mojej
forsy w kieszeni i miec jej nie bedzie. Wiec gdzie tu kradziez?
A spojrz na to jeszcze z innej strony:
Jak kupic cos, czego producent juz nie sprzedaje? Sprobuj obecnie gdzies
kupic Turbo Pascala 5.0 ;->. A ja potrzebuje akurat *tej* wersji i
*zadnej pozniejszej* (format plikow .TPU !). Nie zawsze to co nowe to
lepsze - ktos moze potrzebowac akurat stara wersje. No i co wtedy?

--
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa