Re: 2 osoby skazane za piractwo komputerowe

Autor: Jacek Pietraszek (pmpietra_at_cyf-kr.edu.pl)
Data: Tue 11 Mar 1997 - 19:41:08 MET

Tomasz Slupkowski (brzdac_at_hotmail.com) wrote:
: Ludzie alescie sie rozpisali na ten temat.Wiem ze wzbudza on bardzo duze
: kontrowersje ale tym ktorzy krytykuja PIRACTWO zadaje pytanie
: CZY W SWOIM KOMPUTERZE MAJA ZAINSTALOWANEGO ORYGINALNEGO NORTONA COMM
: ANDERA????Nie wierze zeby ktos z Was zaplacil za niego 200 zl i cie-
: szyl sie ze ma czyste sumienie

Zaskocze Cie. Mam legalnego! I co teraz? :^)

--
Pozdrawiam,
Jacek Pietraszek