Re: Dygresja - 2 osoby skazane za piractwo komputerowe (z GW)

Autor: Jarek Lis (lis_at_ict.pwr.wroc.pl)
Data: Tue 11 Mar 1997 - 17:24:53 MET

Marek Sokol <msokol_at_polbox.pl> wrote:
: ja, biedny szary czlowieczek z laptopem pod pacha (dobrze by bylo) staje
: do zawodow z wykladowca matematyki.
: kto pierwszy (bezblednie0 policzy calke nieoznacz. dosyc duzych
: rozmiarow?

On. Zanim ty ja wpiszesz, on odpowie ze nie ma wyniku w funkcjach
elementarnych :-)

: kto pierwszy policzy wyznacznik macierzy 8x8 ?
: on czy ja?

Ty. Ale na pytanie o znak lub polozenie pierwiastkow wyznacznika
on da odpowiedz szybciej :-) [w szczegolnych przypadkach]

: kto ma wieksza szanse zrobic to bezblednie?
: on czy ja?

8x8 ... pomylisz sie przy wpisywaniu.

J.