Re: Prosba o plik

Autor: Miroslaw Kuzniewski (mkuzniew_at_petro1.petrochemia.pl)
Data: Tue 11 Mar 1997 - 11:57:38 MET

Rafał Jakubiak wrote:

> Czesc.
> Czy ktos moglby mi przeslac, lub powiedziec skad sciagnac plik
> vb40032.dll, bo bez niego nie chce mi pojsc HotDog.
> Dzieki.

Po piersze w polu subject napisz: Prośba o plik Filename.ext,
a jako body message do czego ten plik służy.

Po drugie odpowiedzi kolegi Pietruszki w stylu:
najlepiej przez archi'ego są warte tyle co nic,
zwłasza dla początkującego internauty.

A po trzecie zajrzyj sobie na:
http://www.softseek.com/Utilities/VBRUN_Files/Review_6057_index.html
i tam znajdziesz poszukiwany plik.