Re: TX97-E

Autor: Piotr Sobczak (piotrs_at_tch.waw.pl)
Data: Tue 11 Mar 1997 - 11:46:23 MET

Pawel Izdebski napisal (-a) :

> Czy ktos moglby powiedziec cos o plycie Asusa TX97-E.
> Czy mozna na niej ustawic 83MHZ????

Bede ja mial w przyszlym tygodniu to cos o niej powiem.

> Czym sie rozni od T2P4 oprocz chipsetu???

Jeden slot ISA wiecej, kontroler Ultra EIDE (33MB/s), oprocz dwoch slotow na
SIMMy PS/2 sa jeszcze dwa dla DIMMow, 512kB cache PB na plycie, bardzo
rozbudowany PM i monitoring plyty (pod podstawka ZIF ma byc czujnik
temperatury). To tak w telgraficznym skrocie.

Piotrek