Re: kontroler Colorado

Autor: Krzysztof Janicki (kajan_at_ternet.pl)
Data: Tue 11 Mar 1997 - 10:22:27 MET

> From: Marek Sokol <msokol_at_polbox.pl>
> czy ktos zna kontoroler streamera Colorado Memory Systems TC-15?
> szukam driverow, softu itp.
> kto handlowal kiedys coloradem w polsce?
> a moze jeszcze handluje?

Znam, powiem wiecej - posiadam ow kontroler. A co chcesz wiedziec
konkretnie?
Pod Windowsami (3.11, 95) nie musisz posiadac jakis specjalnych
driverow. Po prostu chodzi z oprogramowaniem backup-owym. Ja uzywam
Norton Backup, Arcada Backup (w95) lub Colorado Backup (w95). Inna
rzecz czy stosowanie kontrolera ma sens? W nowoczesnych plytach
glownych z kontrolerem hdd/fdd (na plycie) posiadanie kontrolera TC-15
nic nie daje, a nawet zabiera - jeden slot. Szybkosc jest ta sama 1000
KBit/s.
Pozdrawiam
krzysztof
kajan_at_ternet.pl