Re: Argumenty: Co zamiast Windows 95?

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.it)
Data: Tue 11 Mar 1997 - 07:13:42 MET

On Mon, 10 Mar 1997 22:30:25 +0100 (CET), Andrzej Lewandowski wrote:

>Wlasnie dostalem ostatni numer Information Week.
[...]
>reklame firmy IBM. I co ta reklama reklamuje? Otoz REKLAMUJE
>WINDOWS NT. W stylu "zjednoczone sily IBM i Windows NT pokonaja
[...]
>Poprzedni, poprzedni i poprzedni. I NIC!!! Gdzie jest OS/2????
>Jakos nie przypominam sobie any w Information Week IBM reklamowala OS/2

1. O czym to ma swiadczyc?
   Ja nigdy nie wypowiadalem sie niepochlebnie n/t sztuki marketingowej
   M$, ani pochlebnie n/t sztuki marketingowej IBM, wiec to chyba nie
   ze mna polemizujesz

2. Nie wszyscy (DZIEKI BOGU) zdobywaja wiedze i ksztaltuja sobie opinie
   czytajac reklamy. Niektorzy jeszcze siegaja po cos fachowego.

Grego

Gregorio Kus         Grego_at_RMnet.it           Grego_at_cyberspace.org
ROMA, Italy          2ndAdmin_at_iName.com       Grego_at_FreeNet.hut.fi