Re: Endeavour

Autor: Zajączkowski Piotr (zajaczko_at_free.polbox.pl)
Data: Tue 11 Mar 1997 - 07:30:45 MET

Mam tego typu płytę w komputerze Optimus 120MHz Pentium jest nie
rozbudowywalna powyżej 133MHz, właściwie jest przeznaczona dla procesora
486,nie radzę jej kupować , ponieważ nie posiada gniazda socket 7, a co
zatym idzie jej rozbudowa jest ograniczona (Endeavour ma socket 5).
Nalepsze dane można uzyskać w lokalnym serwisie Optimus S.A. , ponieważ ta
firma montuje te płyty seryjnie...
P.S. Mam do niej oprogramowanie i specyfikację.(sprawuje mi się
wyśmienicie)
Piotr Zajączkowski E-mail: zajaczko_at_free.polbox.pl