Re: Strona WWW

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.it)
Data: Tue 11 Mar 1997 - 02:34:35 MET

On Mon, 10 Mar 1997 19:50:49 +0100 (CET), Andrzej wrote:

>Zerznalem od mojego kolegi Lekomina (tez z Complexu)

tak przypuszczalem, ale wolalem sie upewnic, zanim palne cos brzydkiego.
Teraz juz ze spokojem moge Ci odpowiedziec - po prostu: wypchaj sie!

wszystkie mailinglisty poswiecone WEBowi sa przepelnione tego typu
lamentami. Odpowiedz jest ta co zawsze: trza sie q*** uczyc!
Jak ktos uczy sie Javy i cos mu nie wychodzi, to chetnie pomoge,
ale pomagac komus kto zerznal applet i mu nie dziala, to juz lekka
przesada. Mam marnowac MOJ CENNY CZAS po to by ktos zyskal dodatkowy
(z reguly idiotyczny zreszta) bajer na swojej HomePage, nic z tego
i tak nie rozumiejac? Kopiujac jak malpa?

Drugi temat zapychajacy mailinglisty n/t html to
"jak zrobic transparentny i/lub animowany GIF".
Praktycznie nie ma pytan typu: jak zinterpretowac taki czy inny tag,
albo cos w tym rodzaju. Pytania sa wylacznie o bajery. Moznaby stad
wyciagnac wniosek ze ludzie nie maja najmniejszych klopotow z TRESCIA
ani z konstrukcja swoich HomePages - potrzebuja jedynie odrobiny pomocy
by je troszeczke upiekszyc. Tyle ze to g*** prawda - 99% HomePages
sklada sie wylacznie z bajerow - 0 (ZERO) tresci. To jest jakas maniacko-
narcystyczna chec zaistnienia
  (czytalem juz milion maili: sluchajcie, wiem ze to off-topic,
   przepraszam ... ale czy moglibyscie rucic okiem na
   http://free.dupa.jasiu/~ZdzichoKiep/MojaWspanialaHomePage.html
   i powiedziec co o niej sadzicie?)

wydaje mi sie to dokladnym odpowiednikiem wydrapywania swojego imienia
na lawce w parku, tyle ze zrobione metodami normalnymi dla konca XXw.

amen

Grego
  czyli glos wolajacego na puszczy

  czy moze w parku virtualnym

Gregorio Kus         Grego_at_RMnet.it           Grego_at_cyberspace.org
ROMA, Italy          2ndAdmin_at_iName.com       Grego_at_FreeNet.hut.fi