Re: Monitor

Autor: Marek Sokol (msokol_at_polbox.pl)
Data: Mon 10 Mar 1997 - 22:42:51 MET

Gregorio Kus wrote:

> [...]
 to nie jest wada - to technologia.

> no wlasnie.
> mnie tez to strasznie denerwuje - za kazdym razem gdy czytam na ten
> temat wgapiam sie w ekran az mnie oczy bola zeby go, skurczybyka,
> zobaczyc

no coz, znajomy (niestety nie slucha listy) kupowal monitor sony sfII
(15") w pewnej firmie w w-wie.
wymienial go 3 (slownie *_trzy_*) razy. czwarty egzemlarz pojechal
(razem z nami) do poznania do autoryzowanego serwisu sony.
dopiero dokladna regulacja zrobila z niego dobry monitor.
a tak btw:
widzialem (i nawet gdzies mam - jesli chcecie to podesle na liste)
zestawienie okreslajace dopuszczalne wg. sony odchylenia parametrow
monitora.
zgroza.
nigdy nie kupie sony. moze na tym strace, ale zyskam na pewno w jednej
kwestii - wiem czego szukac i w prawie kazdym egzemplarzu mozna znalezc
wade (wieksza lub mniejsza).

pozdrowka
marko

--
    ~~~ ~~~~ ~~~ /\O ~~ ~~ (_  phone:22-347804