Re: 2 osoby skazane za piractwo komputerowe (z GW)

Autor: Jarek Lis (lis_at_ict.pwr.wroc.pl)
Data: Mon 10 Mar 1997 - 17:37:32 MET

Michal Tyrala <kbns_at_zeus.polsl.gliwice.pl> wrote:
: pmpietra_at_cyf-kr.edu.pl (Jacek Pietraszek) wrote:
: > Powiedz Intelowi, ze piasek do Pentium to tylko kilka centow plus powiedzmy
: > dolar za ceramiczna obudowe...
: > Poplacza sie ze smiechu.

: Sorry, ze drugi raz, ale mi sie przypomnialo...
: Ile kosztowal pentium na starcie zabawy, a ile kosztuje teraz?

Tyle samo :-). Tylko ze na poczatku to bylo Pentium 60, a teraz jest
Pentium 200Pro.

: Jezeli nadal twierdzicie, ze nie oplaca sie sprzadawac wiecej i
: taniej, to uswiadomcie prosze Intela, ze zle robi.
: Bo z tego co wiem, jest to jedyna firma robiaca polprzewodniki ktora
: osiaga dosc konkretne zyski.

Ee. W CALYM przemysle polprzewodnikowym przez ostatnich kilka lat
jest niesamowity popyt [spowodowany m.in. spadkiem cen]. Nie zdziw
sie jesli uslyszysz "termin dostawy: za rok". Produkcja oblozona
zamowieniami na lata naprzod.

No a popyt oznacza zysk :-).

J.