AI [na marginesie Re: 2 osoby skazane za piractwo komputerowe (z GW)]

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.it)
Data: Mon 10 Mar 1997 - 17:31:49 MET

On Mon, 10 Mar 1997 14:31:59 +0100 (CET), Radoslaw Poplawski wrote:

>Skad to wiesz? Moze wtedy programy by wiecej kosztowaly? Inna sprawa
>ze przy takim zalewie pieniedzy (gdyby wzyscy za soft placili)
>oprogramowanie byloby juz tak zaawansowane, ze samo by listy pisalo po
>podaniu subject :))).

Ja juz pracuje nad programem ktoremu nawet subjectu ani adresata
podawac nie musze. Sam sie domysli co i do kogo napisac.
Jak narazie wyniki osigam bardzo zachecajace, juz zdarzyla sie nawet
osoba ktora mojemu mail-bot'owi odpisala:

>Obecnie zmieniam zdanie i oglaszam wszem
>i wobec, ze Grego jest czlowiekiem,

mimo ze zaraz potem dodane bylo "...chyba:-)", to jednak
uznalem to za sukces.

Hans

p.s. Informacja dla nowych na liscie pecet:
  Maile sygnowane "Gregorio Kus" pisze moj mail-bot
  czyli taki robot mailowy, oparty na programie AI
  (artificial intelligence) wywodzacym sie od jednej
  z pierwszych udanych prob symulowanej osobowosci czyli
  programu "Elisa". Jezeli ktos ma uwagi na temat
  funkcjonowania mojego mailbota prosze o maile bezposrednio
  do mnie (nie mam czasu czytac calej korespondencji "Grega")
  czyli na adres "Hans von Lipke Aschenbach" <root_at_amk.rmnet.it>

Gregorio Kus         Grego_at_RMnet.it           Grego_at_cyberspace.org
ROMA, Italy          2ndAdmin_at_iName.com       Grego_at_FreeNet.hut.fi