Re: 2 osoby skazane za piractwo komputerowe (z GW)

Autor: Michal Tyrala (kbns_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Mon 10 Mar 1997 - 17:06:23 MET

Artur Bartnicki <archie_at_igo23.igo.wroc.pl> wrote:

> A program to krasnoludki napisza. A support do niego zajace beda dawac.
> Wiesz, ile kosztuje utrzymanie zespolu programistow przez rok?
> A hot-line? To tez jest skladnik kosztu wytworzenia! Bo _produkt_
> to nie tylko dyskietki/CD+ksiazka+pudelko. To rowniez wlozona praca
> w/w ludzi, wlozone w to know-how etc.

Fajnie. Tylko ze tu nie mowimy o _wytwarzaniu_ programu, ale o
_zwiekszeniu ilosci sprzedanych kopii_. Co oznacza, ze programu nie
napisaly krasnoludki. On juz jest. Co do supportu, to czesto w
wersjach studenckich go nie ma - jest wyjscie. Widzisz jakis problem w
programie bez supportu, ale o nizszej cenie? Ja nie.

--
Michal Tyrala
kbns_at_zeus.polsl.gliwice.pl