Re: 2 osoby skazane za piractwo komputerowe (z GW)

Autor: Andrzej Lewandowski (lewando_at_ibm.net)
Data: Mon 10 Mar 1997 - 16:20:17 MET

Radoslaw Poplawski wrote:

> Sluchaj, czy to Ciebie okradaja? Czy Ty przypadkiem nie martwisz sie
> za kogos, kto tym sie wcale nie przejmuje. Uwazaj, od tego mozna
> dostac wrzodow.

Kolego, gratuluje KREGOSLUPA MORALNEGO! Eidac ze wiecej takich
jak WY jest ciagle w PL. Dawniej tacy stanowili kregoslup
znakomitych organizacji typu ZMS, ZMW itd. Raz siedzialem z
takim jednym w pociagu, akurat jecham ra Rajd Lenina w Tatrach.
Znalem go skadinad, bo sluzyl do Mszy w lokalnym kosciele.
Tlunaczyl mi ze to nic zdroznego, zajadajac przy okazji
czekolade z paczki rozdawanej uczestkikom Rajdu przez
miejscowy Sekretariat PZPR.

Ochhh... Kolego Polawski, zalujcie ze urodziliscie sie tak pozno!
Za Komuny to byscie sobie dopiero pozyli!!!

> />Ktory nie zyczy sobie byc okradany, i bedzie tepil
> />wszystkich ktorzy beda probowali to robic.
>
> Tzn. beda probowac okradac Ciebie czy innych? Jezeli poczuwasz sie byc
> powolany do jakiejs misji, to moze wstap go odpowiedniej organizacji
> anty-.

Okradaja mnie, bo zajmuje sie produkcja oprogramowania. Do organizacji
wstepowac nie musze, bo place miesieczna dobrowolna skladke. Organizacja
zajmuje sie wylapywaniem piratow i niszczeniem ich finansowo. Nazywa
sie Software Developer's Association, i robi to zgodnie z prawem.

Andrzej Lewandowski