Re: 2 osoby skazane za piractwo komputerowe (z GW)

Autor: Andrzej Lewandowski (lewando_at_ibm.net)
Data: Mon 10 Mar 1997 - 15:57:51 MET

=?ISO-8859-2?Q?=A3ukasz_Bajo=F1ski?= wrote:

> "Nyce_guy" <nyce_guy_at_irc.pl> wrote:
>
> /> > Firmy w Polsce sa na wczesnym etapie rozwoju kapitalizmu:
> /> > pracownik jest dla nich towarem, ktory mozna kupic na rynku
> /> > pracy.
> /> >
> /> Oabwiam sie ze to typowe dla kazdego kapitalizmu.
> /> Ale jaka jest alternatywa?
>
> Alternatywą jest oczywiście podejście azjatyckie, gdzie firma opiekuje
> się procownikiem, kształci go i stara się jak najbardziej ze sobą
> związać, czy chcesz powiedzieć że w Japonii nie ma kapitalizmu ????

Boze, ale te dzieci naiwne... I to na dodatek z Warsaw School of
Economics?

Kolego, byles kiedys w Japonii? Widziales? Rozmawiajes z
japonczykami? Ja tak! Wolalbym nawet Czerwona Komune PRL
niz to co Japonia robi ze swiomi obywatelami.

Oj, dobrych ekspertow bedziemy miec z tej Warsaw School of
Economics... Boze, chron nasz kraj...

Andrzej Lewandowski