Jak sciagnac newsy o okreslonej godzinie?

Autor: A. Rajczakowski (Wegorz) (wegorz_at_geocities.com)
Data: Mon 10 Mar 1997 - 13:10:14 MET

Hej!
Wiem jak sciagnac newsy aby mozna bylo je przegladac off-line.
Wiem jak wykonac okreslony program o okreslonej godzinie.

Nie wiem, jak sciagnac newsy o okreslonej godzinie, tak aby je mozna
bylo przegladac off-line.
W ludzkiej porze nie moge sie dodzwonic na TPSA.

Jak to zrobic? Moze to byc w czymkolwiek: (Dos :-( ), Win95, Linux etc.
jeH! Wegorz

--
Andrzej Rajczakowski -> mailto: wegorz_at_diuna.ict.pwr.wroc.pl
http://www.geocities.com/CapeCanaveral/Lab/3041