Potrzebny kabelek SCSI-2

Autor: Tomek (tomek_at_altkom.com.pl)
Data: Mon 10 Mar 1997 - 12:51:20 MET

Teść kupił na giełdzie przenośny CD. Standardowo jest to czytnik audio, ale
ma możliwość podłączenia do komp. po SCSI-2.

Z tyłu jest złącze (nie znam się na oznaczeniach złącz, to coś wygląda tak
jak złącze drukarkowe (od strony drukarki), tzn. że gniazdo zawiera listwę
ze złączami, która musi być obejmowana przez wtyk). Wymiary - coś ok.
2-3cm*05cm (nie mierzyłem ;) )

I jeszcze jedno, jest to czytnik firmowany przez Media Vision
(prawdopodobnie Reno z MV400). Może ktoś prowadzi ich serwis i dystrybucję
w Polsce i ma kabelki firmowe (nie chce mi się dzwonić do Amsterdamu do
pomocy MV)

Prawdopodobnie to ten CD był opisywany w PCQ 16/95

Odpowiedzi do mnie lub pod nr. 774-42-45; 774-07-47 (wtedy p. Janusz Malka)

Kaczor