Re: W jaki sposob miec dwa czytniki CD-ROM pod Dosem??

Autor: Piniek (aka Piotr Ingling) (pingling_at_elka.pw.edu.pl)
Data: Mon 10 Mar 1997 - 09:14:44 MET

Dnia 9 Mar 97 Mariusz Huzar napisał(a) co następuje:

> Mam CD 2x a chce sobie kupic 10x i jednoczesnie miec obydwa.
> (szkoda wyrzucac starego). Moze ktos zna prosty sposob wpisania
> w mscdex odpowiednich "komend" tak aby dzialaly dwa CD jednoczesnie???

Po prostu trzeba dodać drugi przełącznik /d:nazwa_urządzenia, gdzie
'nazwa_urządzenia' jest nazwą podaną przy inicjalizacji sterownika do napędu.
Musi być ona oczywiście inna dla pierwszego i dla drugiego CD.
np. tak:
mscdex /d:mscd0001 /d:mscd0002

                         Piotr Ingling
e-mail: pingling_at_elka.pw.edu.pl
www: http://neutron.elka.pw.edu.pl/~pingling/index.html
Ceny na gieldzie komputerowej w Warszawie:
        http://neutron.elka.pw.edu.pl/~pingling/ceny-pl.html