Re: Pamiec w DOS

Autor: Dariusz K. Ladziak (ladzk_at_ite.waw.pl)
Data: Sun 09 Mar 1997 - 23:48:32 MET

On 9 Mar 1997 16:25:41 GMT, Jaroslaw Nieweglowski
<janie_at_mat.uni.torun.pl> wrote:

>W jaki spsob w MS-DOS mozna zwiekszyc ilosc pamieci dostepnej dla
>programow,po zainstalowaniu driverow wszytkich urzadzen pozostaje mi
>zaledwie 450K.

A czegos takiego jak MemMaker probowales? Bo mam wrazenie ze wszystkie
drivery trafily u ciebie do pamieci konwencjonalnej. jesli ktos nie ma
wprawy w rozlokowywaniu driverow w pamieci gornej recznie lub jak kto
leniwy, to odpalenie programu MemMaker w Dos-ie jest najprostsza
metoda.

Darek