Re: Obraz FLASH biosu

Autor: Pawel Sikora (pawel_at_pmc.com.pl)
Data: Mon 10 Mar 1997 - 10:42:27 MET

Grzegorz Szyszlo wrote:

> [...]

Bios w obecnych plytach startuje od adresu ffff:0000 ale w trybie
linear czyli hen hen na koncu przestrzeni adresowej 4GB.

A potem robi co chce czyli konfiguruje sie - jak chce i wrzuca
do shadowu w segmencie f000 w trybie 86 - w sczegolnosci
moze sie tam rozkompresowac oraz wykryc jaki bios do scsi podlaczyc
czy ncr-a czy adapteca na kosci aic7850

Jak ktos nie wierzy to niech wezmie bios od asusa i zajrzy tam nortonem
beda tam skompresowane lha moduly original.tmp, aha7850.bin ncr30x.bin
..
Zauwazcie ze nie mozna teraz wylaczyc shadowa systembiosu ...
Pawel/