Re: 2 osoby skazane za piractwo komputerowe (z GW)

Autor: Michal Tyrala (kbns_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Sun 09 Mar 1997 - 22:25:25 MET

"Nyce_guy" <nyce_guy_at_irc.pl> wrote:

> A co by zrobil?
> Napisal swoja wersje?

A po co? Malo bylo przykladow malolata z 3DS? potrzebne mu jest?
Jak nie wierzysz ze sie mozna obejsc, to poszuakam jakiegos cennika
softu i opisze Ci czego nie kupie i nie spirace. Bo mi po prostu nie
jest potrzebne. Proste?

> Tak jak z Mercedesem: gdybym nie ukradl prosze wysokiego sadu to bym nie
> kupil wiece i tak nie ma straty.

Kurde, czy tak trudno pojac, ze jak sie nie kupi, to mozna chodzic
piechota czy jezdzic busami (pomijajac idiotycznosc tych
motoryzacyjnych porownan - program to program, autko to autko, roznice
chyba widac golym okiem)?

--
Michal Tyrala
kbns_at_zeus.polsl.gliwice.pl