Re: Endeavour

Autor: STOPA (apozn_at_gdansk.sprint.pl)
Data: Sun 09 Mar 1997 - 03:01:30 MET

>Mam tego typu płytę w komputerze Optimus 120MHz Pentium jest nie
>rozbudowywalna powyżej 133MHz, właściwie jest przeznaczona dla procesora
>486,nie radzę jej kupować , ponieważ nie posiada gniazda socket 7, a co
>zatym idzie jej rozbudowa jest ograniczona (Endeavour ma socket 5).

He he he to Ty masz chyba jakis model z przed II wojny swiatowej bo
ja pracuje na tej plycie na prcesorze Intel Pentium 166 MHz i chodzi
jak brzytwa !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!. Nie wiem nawet jak tam wstawic i
ustwic 486 ?????? bo u mnie plyta nie ma takiej mozliwosci .
Podalem ostatnio specyfikacje mojej plyty wiec sprawdz czy to jest
to co Ty masz i nazywasz plyta INTEL ENDEAVOUR ????
(Advanced/EV Baby-AT Board and Desktops Version 2.3 Jan.1996)

>Nalepsze dane można uzyskać w lokalnym serwisie Optimus S.A. , ponieważ ta
>firma montuje te płyty seryjnie...

Optimus i plyty Endeavour ?? to chyba je montuja w duzych serverach
:)))))) bo koszt ich jest niestety znaczny.
Co do jej parametrow i testow to gdzies w naszej literaturze
"gazetowej" poswieconej informatyce byla ta plyta opisywana jako
jedna z plyt o dobrych osiagach i bezkonfliktowa.

POZDROWIENIA

mailto:apozn_at_gdansk.sprint.pl