Re: Przesylanie plikow poczta

Autor: Radoslaw Poplawski (radekp_at_usa.net)
Data: Sun 09 Mar 1997 - 00:53:05 MET

Sat, 08 Mar 1997 10:36:25 GMT, lbajon_at_sgh.waw.pl (Łukasz Bajoński)
napisał(a):

/>xeno_at_free.polbox.pl (Rafał Jakubiak) wrote:
/>
/>/> Witam !
/>/> Mam pytanko - jak zamowic jakis plki na moj adres pocztowy.
/>/> Chodzi mi o to, zeby mailem przeslac komendy do jakiegos serwera i
/>/> zeby ten juz bez mojej ingerencji skopiowal dany plik do mojej
/>/> skrzynki.
/>/> Prosilbym o dokladna instrukcje, wraz z adresem serwera, ktory cos
/>/> takiego umozliwia.
/>
/>Zapomnij, to się nijak nie opłaca. Sam kiedyś się tym bawiłem ale
/>składnia była na tyke trudna a efekty tak mizerne że szybko dałem

Co Ty piszesz? To rownie proste jak sesja FTP. Tyle, ze rozkazy
piszesz do pliku, ktory nastepnie wysylasz.
Czasami nawet z tego korzystam, gdy site jest wolne albo rwie. A przy
BITFTP system puka az do skutku przez kilka dni. Pomijam juz fakt, ze
BITFTP jest w USA, a stamtad jakby lpesze lacza gdziekolwiek.

Radoslaw Poplawski (Wroclaw: radekp_at_usa.net)
http://www.geocities.com/MotorCity/3416 (FRAMES ext.)
-- Mordercy predkosci uzywaja Windows(r)(tm)(c)! --