Re: 2 osoby skazane za piractwo komputerowe (z GW)

Autor: Marek Oberman (mareko_at_mail.geocities.com)
Data: Thu 06 Mar 1997 - 21:32:05 MET

> Andrzej Lewandowski <lewando_at_ibm.net> wrote:

> Tutaj (w Ameryce) w sklepie spozywczym na rogu stoi regal z CD, i tam
> mozna
> znalezc calkiem dobry word processor za $4.50. Podobnie inne programy.
> Nie
> zajmuja 100MB na dysku, ale za to maja te 1% funkcji Office ktore sa
> potrzebne
> przecietnemu zjadaczowi chleba. Czy to nie jest alternatywa dla
> ZLODZIEJSTWA
> zwanego delikatnie PIRACTWEM?
>
> Andrzej Lewandowski

Natomiast tutaj ( W POLSCE ) w zadnym jak dotad sklepie
spozywczym nie stoi regal word processor`ami.
Podobnie jak i z innymi programami.
Ja pisze o uzywaniu kradzionego softu przez mlodych
ludzi, studentow, ktorzy w przyszlosci beda pracowac
jako graficy, ksiegowi itp itd. Jesli nie naucza sie obslugi
tych standardow albo beda umiec obslugiwac jedynie
edytor tekstow kupiony za $4.50 w sklepie spozywczym
to nikt nie bedzie czekal az sie tego naucza w pracy.

--
****[Marek Oberman]*************[Warsaw Poland]***
**  E-mail: s0490_at_goblin.pjwstk.waw.pl          **