2 osoby skazane za piractwo (off-topic)

Autor: Marcin Jedrysiak (jedrys_at_it.com.pl)
Data: Sat 08 Mar 1997 - 13:29:14 MET

A ja zaczalem sie zastanawiac, dlaczego nie ma tutaj zadnego pracownika
firm takich jak M$, Novell, czy tez Corel. Ciekawi mnie jaki przedstawiliby
oni punkt widzenia na sprawe piractwa, cen edukacyjnych, itp. Czy nie jest
to w pewien sposob lekcewazenie obecnych czy tez potencjalnych klientow?

Tylko nie piszcie, ze to nie jest mozliwe -- na grupe apple-pl regularnie
odzywaja sie pracownicy SADu, czyli polskiego przedstawiciela Apple'a.

--
Marcin Jedrysiak
jedrys_at_it.com.pl