Re: 2 osoby skazane za piractwo komputerowe (z GW)

Autor: Wojciech Galazka (wgalazka_at_chem.uw.edu.pl)
Data: Sat 08 Mar 1997 - 10:41:54 MET

Jarek Lis wrote:

> Z traktowaniem studentow to sie nie bede spieral, ale generalnie
> to chyba mocno przegiales. Z jakim przedstawicielem MS
[ceny wyciete]

to ca ceny dla szkol, dla studentow nie sprzedaja po cenach edu.
tylko szkolom. Powtarzam, osobom prywatnym nie sprzedaja po cenach edu
nawet jesli sa studentami.

I dlatego wybralem DJGPP, Linux i OpenDOS - wszystko za darmo.

Jestem duumny, ze nie musze uzywac Windows :)

--
Wojciech Galazka
Computer Security Advisor