Re: 2 osoby skazane za piractwo komputerowe (z GW)

Autor: Robert Slawinski (ru4d2_at_interport.net)
Data: Thu 06 Mar 1997 - 06:54:57 MET

Grego_at_RMnet.it (Gregorio Kus) wrote:

 On Fri, 7 Mar 1997 13:01:03 +0100 (CET), Robert Slawinski wrote:

>Lech Szychowski <lech7_at_pse.pl> wrote:
> Robert Slawinski <ru4d2_at_interport.net> wrote:
> : no to pomysl sobie z innej strony. gdzie sie kolesie maja nauczyc
> : obslugi corela, photoshopa, ms office'a, 3ds max i innych takich.
> Pytanie zasadnicze: dlaczego i po co maja sie uczyc obslugi akurat
> tych programow?
>a dlatego i po to, ze np na animacji komputerowej w dobrej firmie
>zarabia sie wiecej kasy niz na programowaniu lub administrowaniu sieci
>w podobnej firmie, a i przyjemnosc wieksza.
>prosty rachunek ekonomiczny.<rs>.

 czyli mowiac inaczej: to co mi daje szanse osiagniecia wiekszych zarobkow
 daje mi rowniez wieksze prawo moralne do kradziezy

tak to zrozumiales?
to byla jedynie przyklad odpowiedzi na pytanie dlaczego ludzie chca
sie uczyc programow innych niz obsluga sieci lub bazy danych. byc moze
to dla niektorych to caly swiat, ale jest jeszcze wiele dokola.
gdybym odpowiedzial: bo maja nadzieje utrzymac rodzine na jakim takim
poziomie. ciekaw jestem cobys wtedy napisal.
nie popieram piractwa, ale staram sie jakos usprawiedliwic przez
zrozumienie zjawiska.
w jakims liscie pisales cos o checi bycia ochroniazem i walnieciu
jakiegos goscia i zabraniu mu pistoletu. zastanow sie co porownujesz.
a moze to znowu autoironia.<rs>.