Re: 2 osoby skazane za piractwo komputerowe (z GW)

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.it)
Data: Sat 08 Mar 1997 - 01:26:09 MET

On Fri, 7 Mar 1997 17:25:40 +0100 (CET), Marek Oberman wrote:

>uzytkowania
>
>No wiec wlasnie, jak sam powiadasz to bylo za twoich
>czasow. Obecnie, podczas rozmowy kwalifikacyjnej
>pracodawca nie daje pol godziny aby poznac nowy
>program. O trzy minuty za dlugo sie zastanowisz jak
>zrobic to czy tamto i uslyszysz "Dziekujemy jeszcze
>sie z panem skontaktujemy" W tym momencie mozesz
>szukac nowej pracy.

to niestety nie jest argument.
Spokojnie mozna sie nauczyc poslugiwac edytorem/spredsheatem
uzywajac shareware'u za pare zlotych. Zas kiedy ide juz do konkretnej
pracy i konkretyny pracodawca zada Word'a i Excel'a to wpadam na
pol godziny do mamy do biura czy do kumpla w pracy i zalatwione.
Ergo: nie mam potrzeby piratowac Excela i Worda aby zapewnic sobie
miejsce pracy sekretarki. (raczej mam potrzebe operacji plastycznej :-)

>Przyjemnie jest miec swiadomosc, ze jest sie THE BEST, nieprawdaz???

oczywiscie!
doswiadczam tego codziennie od trzydziestu paru lat
:-)

>Nie tyle moze glupsze co leniwsze i bardziej zdegenerowane.
>(Kurcze mam 21 lat a poglad jak u zgreda)
[...]
>No, tylko zeby koszt nie przekraczal ceny pirackiej kopii
>+ podrecznik, bo wtedy duzo nie zarobisz:)))

i tu sie mylisz!
w kazdym nowym pokoleniu coraz wiekszy wstret do ksiazki.
Ogromna wiekszosc mlodych Wlochow woli wydac 2mln na kurs
ktory moglaby sobie zrobic samodzielnie kupujac ksiazke za 100tys.
Mysle ze w tym samym kieruku sprawy zmierzaja roeniez i w Polsce

Grego

Gregorio Kus         Grego_at_RMnet.it           Grego_at_cyberspace.org
ROMA, Italy          2ndAdmin_at_iName.com       Grego_at_FreeNet.hut.fi