Re: 2 osoby skazane za piractwo komputerowe (z GW)

Autor: Krzychoo (kuligk_at_free.polbox.pl)
Data: Fri 07 Mar 1997 - 21:06:53 MET

Racja jest po jednej i drugiej stronie
Ja nie mialbym nic przeciwko legalnemu oprogramowaniu
Tylko jeden problem jak juz ktos slusznie wspomnial
skad wziac 20 czy 30 mln na program
I jeszcze jedna racja kupilem pirata Photoshop
a obecnie w pracy kupiono mi orginal
bo jest swietny i dobrze sie na nim pracuje
a skad to podejscie ? ...bo juz go uzywalem !!!!
Oczywiscie nie pochwalam przemocy i bandyctwa
a tym bardziej hamstwa jakie oferuje nam gielda
Sadze ze z czasem gdy za standardami europejskimi pojda w koncu ceny to
sytuacja ulegnie radykalnej zmianie
Lecz poki co wiekszosc z nas nie ma wyjscia
Pozdrowienia
Krzychoo
kuligk_at_free.polbox.pl

Krzychoo <kuligk_at_free.polbox.pl> napisał(a) w artykule
<01bc29a0$7e1a72e0$LocalHost_at_kulig>...